«Πώς αντιδράτε όταν θυμώνετε;» Ομιλία Ελένης Λιβανίου στη Σχολή Μωραΐτη
- Συναντήσαμε την Εθελοντική Ομάδα Γυμνασίου
- Ρωτήσαμε: «Πώς αντιδράτε όταν θυμώνετε;»
- Ανοίξαμε ουσιαστική συζήτηση για το διαφορετικό σύστημα πρόσληψης και επεξεργασίας του καθενός μας
- Προβληματιστήκαμε γιατί κάποιοι συμμαθητές τους απομονώνονται
- Αναλύσαμε συμπεριφορές ΔΕΠΥ και το Φάσμα του Αυτισμού
- Συζητήσαμε για τη συμπερίληψη και πως μπορούμε να υποστηρίξουμε τους συμμαθητές μας
Στις 21 Απριλίου 2026, επισκεφθήκαμε τη Σχολή Μωραΐτη και είχαμε τη χαρά να συναντηθούμε με την Εθελοντική Ομάδα Γυμνασίου, συζητώντας για τη συμπερίληψη και τη νευροδιαφορετικότητα.
Με αφετηρία την κουβέντα τους με τη Δρ Ελένη Λιβανίου γύρω από το συναίσθημα του θυμού και τον διαφορετικό τρόπο με τον οποίο αντιδρά ο καθένας μας, ανοίξαμε μια ουσιαστική συζήτηση για το πώς κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικό σύστημα πρόσληψης και επεξεργασίας και αντιλαμβάνεται και αντιδράει με τον δικό του μοναδικό τρόπο.
Στη συνέχεια, μιλήσαμε για τη νευροδιαφορετικότητα και προβληματιστήκαμε γύρω από το γιατί κάποιοι συμμαθητές τους μπορεί να απομονώνονται, αλλά και για το πώς μπορούν οι ίδιοι να τους στηρίξουν. Αναλύσαμε επίσης τη ΔΕΠΥ και το Φάσμα του Αυτισμού μέσα από την οπτική των κοινωνικογνωστικών διαφορών και της συμπερίληψης.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους μαθητές για την προσοχή, τον ενθουσιασμό και τη στήριξή τους, την οποία εξέφρασαν και μέσα από τα έσοδα του bake sale που διοργάνωσαν στο πλαίσιο των δράσεών τους για την υποστήριξη οργανισμών με κοινωνικό έργο.